تولید کلی چرم گاوی طرحدار

معمولاً چرم ‌های زیادی وجود دارد که معروف ترین و بادوام ترین و با کیفیت ترین آنها چرم گاوی است چرم گاوی طرحدار و هم ساده وجود دارد و خرید این جرم ها در مراکز نمایندگی و فروشگاه های مجاز سراسر ایران انواع مختلف چرم طرح دار با قیمت مناسب به فروش می رسد. همچنین نوع مختلف چرم طرح دار و رنگی هم به صورت عمده تولید و فروش می‌ رسد.

تولید کلی چرم گاوی طرحدار

تنوع طرح در چرم طرحدار

تنوع طرح در چرم طرحدار

لازم به ذکر است تنوع زیادی در چرم طرح دار وجود دارد ایران تنها کشوری در جهان است که تولید چرم ساده و طرح دار رنگی را به خود اختصاص داده است و می‌ توان گفت ارسال این چرم ساده و طرح دار رنگی که در رنگ ها و طرح‌ های مختلفی تولید می شود به سراسر کشور چه داخلی و چه خارجی صادر می شود برای خرید جزئی این کالا می توان از مغازه ‌ها خرید کرد اما برای خرید کلی و عمده از فروشگاه ها و کارخانه های بزرگ می توان تهیه نمود که معمولاً جنس عمده ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

برای خرید جنس چرم چه طرح دار و چه ساده باید تخصصی و اطلاعاتی به دست آورید که بدانید جنس مرغوب و باکیفیت خریداری کنید لازم به ذکر است از چرم گاوی برای ساختن انواع لوازم استفاده می ‌شود که فروش بالایی هم دارد مثلاً می‌ توان گفت چرم های رنگی مانند کیف و کفش هم زنانه و هم مردانه، پالتو، کمر بند و دسته کلید و خیلی اجناس متفاوت دیگری هم تولید و به بازار عرضه می شود اما از همه این موارد بیشترین فروش در کیف زنانه دستی که هم شکیل تر وهم با کیفیت بالایی تولید می شود.

چرم های گاوی هم طرح دار و هم ساده و رنگی الیافی با تراکم بالا در این چرم یافت می شود که همین باعث کیفیت و نرمی و ضخامت آن شده است و لایه بالایی چرم گاوی بسیار صاف و شفاف بوده پشت چرم پرز هایی یکسان دارد.

. قیمت چرم گاوی طرح دار بستگی به کیفیت آن دارد و می توان از روی دوام و ضخامت و نرم بودن، آن را قیمت گذاری کرد.

مراکز عرضه چرم گاوی طرحدار

مراکز عرضه چرم گاوی طرحدار در تمامی مراکز عرضه چرم گاوی طرح دار و ساده و رنگی انواع چرم ها وجود دارد ولی از هم مرغوب تر و با کیفیت تر می توان چرم گاوی طرح دار را پیشنهاد کرد که به صورت آنلاین می توان ثبت سفارش کرد بدون اتلاف وقت خریداری کنید.

جهت تولید کلی چرم گاوی متقاضیان می توانند به دباغی های چرم گاوی مراجعه و خرید داشته باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما