مراکز فروش چرم طبیعی خام

چرم طبیعی خام همان پوست دباغی شده حیوانات است و به طور ویژه و خاص چرم گاو را شامل می شود. کاربرد، زیبایی و دوام چرم طبیعی بسیار بالا بوده و می‌توان از آن در مدت های طولانی استفاده نمود. مراکز فروش چرم طبیعی، محصولات کارخانجات تولیدی را به صورت بی‌واسطه و عمده ارائه می نمایند و این محصولات توسط تولیدکنندگان محصولات چرمی مانند کیف، کفش، کمربند و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز فروش چرم طبیعی خام

مشخصات بهترین چرم طبیعی خام

مشخصات بهترین چرم طبیعی خام

چرم ها محصولات پرکاربردی هستند که جهت تهیه وسایل مختلف مانند کفش، کیف، چرم، مبلها و صندلی های چرمی و …کاربرد وسیعی دارند. انواع چرم طبیعیو مصنوعی جهت تولید این وسایل به کار می رود که چرم طبیعی از زیبایی و دوام خاص تری برخوردار است و طبیعتاً قیمت بالاتری نیز دارد.

چرم خام طبیعی در واقع همان پوست دباغی شده محصولات جانورانی مانند گاو، بز، شترمرغ، کروکودیل و برخی حیوانات دیگر حاصل می شود. این محصول با گذشت زمان دچار فساد می گردد، در حالی که در طی فرایند دباغی تبدیل به چرم شده که ماده ای مقاوم و فساد ناپذیر است. به این چرم های تولیدی چرم خام گفته می‌شود که جهت تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

چرم گاوی بسیار نرم بوده و معمولاً دارای شناسنامه می باشد. این محصول نور را منعکس نمی کند در حالی که در انواع چرم مصنوعی، نور منعکس می گردد چرم طبیعی از انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و به همین علت در تولید انواع پوشاک به راحتی می‌توان از آن استفاده نمود.

علیرغم ارزان‌تر بودن و فراوانی چرم مصنوعی، چرم طبیعی از محبوبیت فراوانی برخوردار است و همچنان بازار فروش خوبی دارد چرا که با خرید یک محصول تولید شده از چرم طبیعی تا سال‌ها می‌توانید در هزینه خود صرفه جویی نمایید ضمن اینکه از محصولی شیک و زیبا بهره مند می گردید.

سفارش چرم طبیعی خام درجه یک

سفارش چرم طبیعی خام درجه یک بهترین انواع چرم طبیعی از پستانداران به ویژه گاو تولید می گردد. چرم گاو دارای سه لایه اپیدرم، کوریوم و درم بوده که در طی فرایند دباغی دولایه آن حذف شده و تنها لایه کوریوم به عنوان چرم طبیعی باقی می ماند.

مراکز فروش چرم طبیعی خام، محصولات تولید شده کارخانجات را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهند. صنایع مختلف با خرید چرم خام، به تولید محصولات با کیفیت پرداخته که انواع پوشاک و لوازم دکوراسیون را شامل می گردد‌.

نکات مهمی در طی فرایند خرید چرم با کیفیت مطرح می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد. کلیه چرم ها باید مورد بررسی قرار گیرند تا دچار پارگی یا آسیب نباشند. همچنین در صورت رنگ شدن چرم ها باید یکدست باشند.

این مجموعه با ارائه انواع چرم طبیعی خام با کیفیت با مناسب ترین قیمت، به عنوان مرجعی مطمئن برای خریداران این محصول می باشد. امکان خرید غیر حضوری محصولات از سراسر کشور میسر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما