مراکز توزیع چرم طبیعی عمده

بهترین چرم طبیعی عمده و باکیفیت که با استانداردهای روز دنیا هماهنگی کامل داشته باشد و از نظر زیبایی شناختی نیز مطابق با ایده آل ها و سلایق متفاوت خریداران باشد را می توانید از طریق این فروشگاه تهیه نماید. محصولات این مجموعه یکی از به روزترین نمونه کارهای عرضه شده به بازار است که به صورت عمده و با قیمت های بسیار به صرفه در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. و خریداران عزیزی که تصمیم به خرید کلی محصول دارند در هر نقطه از کشور امکان ثبت سفارش و خرید غیرحضوری را خواهند داشت.مراکز توزیع چرم طبیعی عمده

معرفی انواع چرم طبیعی عمده

معرفی انواع چرم طبیعی عمده اگر بخواهیم به صورت کلی به معرفی انواع چرم موجود در بازار بپردازیم می توانیم این محصولات را در دو گروه مختلف جای دهیم. چرم مصنوعی و چرم طبیعی که طرفداران بسیار زیادی هم دارد. اما چرم طبیعی که از محبوبیت قابل توجهی در بین خریداران برخوردار است خود نیز دارای انواع مختلفی بوده که در ادامه مطلب به انواع آن خواهیم پرداخت.

چرم طبیعی موجود در بازار به سه نوع سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم بندی می شود که هریک ویژگی های مخصوص به خود را دارند و در موارد مختلفی برای تولید محصولات اعم از کیف، کفش، لباس و انواع اکسسوری ها از آن ها استفاده می شود.

  • چرم سبک را که طبیعتا نامگذاری آن به دلیل کم وزن تر بودن و ضخامت کم آن نسبت به دو نوع دیگر است می توان برای مصارفی همچون تهیه لباس، کلاه و… بهره برداری کرد. پوست بزغاله و گوسفند مواد اولیه این نوع چرم را تشکیل می دهند و این نکته را به هنگام خرید در نظر داشته باشید که این محصولات به علت سبک و کم ضخامت بودن نیازمند مراقبت بیشتری هستند.
  • چرم های نیمه سنگین: شرایط و ویژگی های ظاهری و کیفی این نوع چرم به گونه ای است که استاندارد بسیار بالایی از نظر جنس، کارایی، مقاومت، زیبایی و همچنین قیمت داشته و از این رو محصول از ارزش بالایی در بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان برخوردار است.
  • چرم سنگین: این نوع چرم را می توان با همان کیفیت اولیه تا سال ها مورد استفاده قرار داد. بسیاری از تولیدات کیف و کفش چرم از این دسته انتخاب می شوند.

قیمت چرم طبیعی عمده ارزان

قیمت چرم طبیعی عمده ارزان جهت خرید چرم عمده و ارزان قیمت، تنها کافی است تا در هرکجای این کشور پهناور که هستید، محصول مورد نظر خود را در بین بیشمار محصولات متنوع انتخاب کرده، اطلاعات مورد نیاز و خواسته شده از شما را در سایت فروشگاه ثبت نموده و بعد از ثبت نهایی سفارش، مسئولین فروش بلافاصله بعد از تایید اطلاعات سفارش موردنظرتان را در دست ارسال قرار خواهند داد.

لیست قیمت چرم طبیعی را می توانید به صورت کاملا به روز شده از طریق پایگاه اینترنتی فروشگاه پیگیری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما