مرکز عرضه چرم طبیعی خام

چرم طبیعی خام یکی از انواع چرم طبیعی است که از پوست حیواناتی مانند گاو، بز و یا بسیاری دیگر از حیوانات به دست می آید که از چرم آنها بتوان در بسیاری از صنایع تولیدی استفاده کرد. بر روی این نوع چرم ها هیچگونه تغییری ایجاد نشده است. چرم خام را می توان در بسیاری از مراکز دباغی پوست تهیه کرد چون که این مراکز مهمترین مکان عرضه انواع چرم طبیعی می باشند.

مرکز عرضه چرم طبیعی خام

موارد استفاده از چرم طبیعی خام

موارد استفاده از چرم طبیعی خام چرم خام طبیعی تمام مراحل دباغی را طی کرده و بعد از رنگ آمیزی مناسب استفاده در صنایع مختلف است. از مهمترین استفاده هایی که از چرم خام طبیعی می شود استفاده در کارگاههای تولید کفش است بدین معنی که در انواع کفش ها چه کفش های زنانه و چه کفش های مردانه رویه کفش را از چرم خام می زنند به همین علت این نوع کفش ها بسیار گران قیمت هستند.

در صنعت مبل سازی هم از چرم خام استفاده می شود و برای رویه مبل از چرم طبیعی استفاده می شود که هم دوام مبل را بیشتر می کند و هم زیبایی مکانی که مبل چرم در آن جا قرار گرفته است را بیشتر می کند ضمن این که این نوع مبل ها بسیار گران قیمت و شیک هستند.

در صنایع دیگری مانند کیف سازی و به خصوص انواع کیف های اداری از چرم طبیعی خام استفاده های زیادی می شود. به علاوه در دوخت بسیاری از پوشاک زنانه و مردانه مانند پالتو، دستکش، کت و کلاه و کمربند هم از این نوع چرم استفاده های فراوانی می شود.

در موارد زیادی هم از چرم های نازک طبیعی استفاده می شود به عنوان مثال در تهیه بسیاری از نسخه های خطی پر ارزش و گرانبها از چرم طبیعی می توان استفاده کرد. همچنین در صنعت صحافی برای کتاب های تاریخی با ارزش چرم خام کاربرد بالایی دارد.

قیمت چرم طبیعی خام عمده

قیمت چرم طبیعی خام عمده قیمت چرم خام به عوامل مهمی بستگی دارد از جمله این عوامل کیفیت چرم است بدین معنی که اگر کیفیت چرم بالا باشد گرانتر و فروش چرم خام طبیعی بیشتر و اگر کیفت کمتر‌ باشد به طبع ارزان تر خواهد بود و فروش کمتر خواهد بود. همچنین قیمت چرم خام عمده ای به مقدار خریدی که انجام می شود نیز بستگی دارد.
به علاوه شرایط تولید چرم نیز بر روی آن تاثیر گذار است. اضافه بر عواملی که ذکر شد دستگاههای که کار تولید چرم با آنها انجام می شود یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت چرم خواهند بود و با توجه به این عوامل تولید کنندگان زیادی اقدام به خرید چرم از مراکز دباغی به صورت عمده ای برای استفاده در تولیدات خود خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما