بزرگترین مرجع فروش چرم طبیعی گاوی خام ارزان قیمت

چرم گاوی چرمی است که نسبت به چرم های دیگر، از ضخامت بالایی برخوردار است و الیاف آن نیز متراکم تر است. به همین دلیل مقاومت و استحکام زیادی دارد. از چرم گاوی در تولید کفش مردانه و اغلب زنانه، تولید کیف و کفش، دستکش، برخی لباس ها و… استفاده می شود.

چرم طبیعی گاوی خام و ساده را پس از خرید به کارخانه برده و با پردازش و اقدامات اولیه روی آن، محصولات چرمی طبیعی را می سازند و روانه بازار می کنند. این محصولات به کشورهای خارجی نیز صادر می شوند و با نمونه های خارجی، رقابت و برابری می کنند. در کشورمان مراکز فروش بزرگ چرم طبیعی زیادی وجود دارند که می توانید با مراجعه به آن ها چرم طبیعی را با ارزان ترین قیمت و بالا ترین کیفیت خریداری کنید.

بزرگترین مرجع فروش چرم طبیعی گاوی خام ارزان قیمت

صفر تا صد صادرات چرم طبیعی

صفر تا صد صادرات چرم طبیعی چرم طبیعی ایرانی از زمان های قدیم تا به امروز به کشور های خارجی صادر می شده است. این چرم های صادراتی شامل چرم خام و محصولات تولیدی مثل کیف و کفش و لباس و… است. تعداد تولید سالانه چرم در ایران، حدودا ۲۶ میلیون پوست می باشد. که از این تعداد تنها ۱۵ درصد آن در ایران استفاده می شود و ۸۵ درصد آن صرف صادرات می شود.

از مشتریان اصلی چرم ایران به کشورهایی مثل چین، ترکیه، ایتالیا و… می توان اشاره کرد. فروشندگان برای بازاریابی محصولات خود، می توانند در نمایشگاه های بین المللی شرکت کرده و چرم تولید شده خود را در میان رقبا، به اشتراک بگذارند و از این طریق درصد درآمد خود را به حداکثر برسانند.

چند برند مشهور چرم عبارتند از چرم مشهد، نوین چرم، درسا چرم، چرم مغان و… که صنعت صادرات چرم، با عنایت مسئولین می تواند به یک صنعت پر درآمد و پر سود در کشور تبدیل شود.

عرضه انواع چرم طبیعی گاوی خام صادراتی

عرضه انواع چرم طبیعی گاوی خام صادراتی چرم در حالت کلی به دو دسته چرم سبک و چرم سنگین تقسیم می شود. چرم سبک، همان چرم بزی و گوسفندی و چرم سنگین، چرم گاوی است. در ایران مراکز معتبر چرم زیادی وجود دارند. در این میان استان آذربایجان شرقی از لحاظ تولید و صادرات چرم، مقام اول را داراست و توانسته مقدار ۳۰ درصد صادرات را به نام خود ثبت نماید. از تولیدات چرمی هم صادرات کفش آذربایجان، درصد بالایی دارد.

این تولیدکنندگان در سراسر کشور، چرم طبیعی خام گاوی و گوسفندی و انواع دیگر چرم را با بالاترین مرغوبیت و کیفیت و مناسب ترین قیمت، به بازار عرضه می کنند و در دسترس خریداران قرار می دهند. خریداران می توانند این محصولات را به صورت حضوری و مجازی خریداری و استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما