چرم اشبالت طبیعی مصنوعی گاوی

استفاده از محصولات چرمی از گذشته تا کنون مورد استفاده بسیاری از مردم بوده است و استفاده از چرم طبیعی یا مصنوعی اسکبالت یا چرم گوسفند امروزه رونق زیادی دارد و انها ابزار متنوعی را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دلایل، قیمت انها، و اطلاعات دیگری مثل اینها برای ادامه این داستان با ما می سازند.

چرم اشبالت طبیعی

برای اشنایی بیشتر با این نوع چرم، ابتدا تعریف می‌کنیم که چرم طبیعی اشبال زیر پوست گاو یا گوساله یا چرم بز با چرم طراحی شده است و قسمت صاف و براق ان برداشته شده و به سطحی باشکوه تبدیل می‌شود که در واقع چرم دباغی نام دارد و بسیار ضخیم است.

چرم اشبالت طبیعی

از ضخامت چرم می توان گفت که قبل از برش ان در حدود ۶ تا ۸ میلی متر است و ان را به ورق های نازک برای بدست اوردن ASHBAL از لایه پایین ان نورد شده است. همچنین در چرم و بخشی که مو رشد می‌کند، یکی از بهترین قسمت‌های چرم است که بیشتر سطوح و نبوک‌ها از این قسمت ساخته شده‌اند.

قیمت چرم اشبالت مصنوعی

با توجه به شرح اشبالتها، شما باید بدانید که از چرم اشپز شما و چرم گوسفند جدید استفاده می شود زیرا بسیار مقرون به صرفه است و حتی قیمت چرم مصنوعی Ashbal از نوع طبیعی ان ارزان تر است و همچنین مزایای دیگر این چرم این است که ان را بسیار اسان برش و نوازش راحت است.

قیمت چرم اشبالت مصنوعی

چرم پالت بسیار نرم است و باله های ان یک پوشش بسیار جذاب و همچنین دیگر ویژگی های اسپالتها را می توان به انعطاف پذیری انها اشاره کرد، که به راحتی برای تولید انواع لباس، کیف و کیف، لوازم جانبی و غیره استفاده می شود. ان‌ها را می‌توان به راحتی شکل داد و به شکل دلخواه شکل داد. علاوه بر اسپلت‌های مصنوعی، ان را بیشتر برای کیسه‌ها و کفش‌ها استفاده می‌کنند، که به ان چرم فوق طبیعی به عنوان یک اشپز گفته می‌شود.

چرم اشبالت گاوی

همانطور که در بالا ذکر شد، قسمت پایین پوست گاو یا گوساله چرم گاو و چرم الگوی شکل ساخته شده است و این چرم خوش فرم و مقرون به صرفه برای تولید وسایل مختلف، مانند کیف و کفش استفاده می شود، و از انجا که چرم بسیار ضخیم است، انها را با دباغی و نقاشی در کارخانه های مربوط به چرم برای تولید اشیا و مواد مختلف مانند چرم، اثاثه یا لوازم مختلف، مبل، مبل، کفش، صندلی و غیره اماده می کنند. محصولات ساخته شده با چرم Ashbal دارای قدرت زیادی در کنار زیبایی است بنابراین شما می توانید از انها با راحتی بسیار استفاده کنید.

خرید چرم طبیعی اشبالت

برای برخی از افرادی که به مدل چرم اشبالت علاقه مند هستند و علاقه مند به خرید چرم طبیعی اشبالت و چرم ابریشم هستند، بسیار مهم است که قادر به تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی باشند و ما می خواهیم برخی از تفاوت ها و ویژگی های این نوع از جمله که در چرم اشپز معمولی شکل حیوان مشخص است که همان ویژگی ها در چرم مصنوعی وجود ندارد، که تنها طول و عرض ان شناخته شده است و معمولا بافت ها ساختار منظم دارند.

خرید چرم طبیعی اشبالت

همچنین بهتر است بدانید که چربی های طبیعی ضد اب نیستند اما نمونه های صنعتی ضد اب هستند و به طور طبیعی اسپیرها در تماس با اب واکنش نشان می دهند و الوده می شوند. اشک‌های طبیعی در طول زمان ظاهری خاص دارند مثل چربی‌های طبیعی. حتی با وجود ترک ها و ناکاملی هایی که بر روی انها می افتد، انها زیباتر هستند.

چرم اشبالت صنعتی

گروهی از مردم از چرم صنعتی اشبال یا کیسه چرمی ماری برای نگه داشتن کالاهای خود را دست نخورده و در شکل اصلی خود باقی می‌گذارند یا ضد اب هستند. علاوه بر داشتن تمام ویژگی های فوق، انها قیمت کمتری دارند.

قیمت چرم اشبالت طبیعی

اگر شما همچنین علاقه مند به استفاده از محصولات واقعی، و مانند طراحی چرم مخملی و نرم، شما می توانید از روکش چرم طبیعی یا چرم استفاده کنید و شما می توانید به دو راه، به صورت شخصی و انلاین، که بسیار اسان تر و نوع بهتر از عدم حضور و انلاین است، و شما به راحتی می توانید این مدل را در طراحی و رنگ مورد علاقه خود را همراه با قیمت و سایر مشخصات ان مشاهده کنید.

قیمت چرم اشبالت گاوی

با توجه به اینکه چربی ها معمولا بسیار مفید، مقاوم و ظریف هستند و قیمت های نسبتا بالاتر دارند، می توانید از نمونه های دیگر و بیشتر استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می توانید در مورد قیمت چرم Ascoبالت و کلاه های چرمی گوسفند بیاموزید و اگر می خواهید محصول را سفارش دهید.

خرید چرم مصنوعی اشبالت

برخی از مردم علاقه مند به خرید چرم مصنوعی و موم چرمی اشبالت برای چیزهایی مانند کابین خودرو، مبلمان، کیف و کفش، یا برخی از لباس، به منظور داشتن یک محصول زیبا و با دوام و استفاده از یک قیمت خوب هستند

رنگ چرم اشبالت

در کارخانه های مرتبط با چرم شما می توانید انواع رنگ های مختلف و زیبا را برای استفاده های متعدد سفارش دهید و همچنین رنگ چرم اشبالت و کیف چرم با توجه به سلیقه و نظر خود را انتخاب کنید.

چرم اشبالت مشکی

شما می توانید از چرم رنگی با طرح ها و طرح های مختلف، مانند چرم Ashbal سیاه و یا چرم الگوی استفاده کنید، که به شما ظاهر بسیار زیبا و ظریف می دهد.

چرم اشبالت مشکی

اگر به دنبال یک چرم با کیفیت و با دوام هستید، می توانید از سایت ما بازدید کنید و بعد از تماس با کارشناسان با تجربه و ماهر ما، چرم خود را با رنگ و سفارش مورد نظر خود انتخاب کنید به طور عمده به طوری که شما با کیفیت خوب و محصول درجه اول انجام دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما